pondělí 30. června 2008

Canon ZOOm

Tato tradiční akce proběhla 17.6. v pražské ZOO a celkem jsem se na ní těšil. S vidinou, že si vyzkouším objektiv Canon 180/3,5 L USM, případně nějaké delší sklo a tak jsme vyrazili s kamarádem Jirkou . Po vstupu do Zoo jsme se zaregistrali na stánku Canonu u příjemných hostesek a vyrazili jsme na obhlídku techniky. Na prvním stánku u tučnáku to byla slabota, většinou kompakty, maximálně pár objketivů 70-200, tak jsme vyrazili do stánku druhého, kde měl být makroobjektiv 180, po půl hodině čekání jsem si jej konečně mohl půjčit a porovnat se svoji Sigmou 150/2,8 EX DG HSM. Váhově mne přišli objektivy stejné, po optické stránce taktéž, sigma má akorat navíc jeden limitér v makro rozsahu což vidím jako velké plus, ale ma zase jinou mouchy, jako v nedokonalé povrchové úpravě a nemožnosti použití 2x extendru Canon, který vlastním.
Na posledním stánku byla fronta tak katastrofická, že jsme k němu ani nešli. Po vydatném :) objedě jsme navštívili pěkně připravenou přihlášku Odry Prosického a než se jelo domů, tak jsem půl hodiny čekal na výtisk jedné fotografie A4, na soutěž jsme frontu radši ani nestáli. Když jsme se vraceli domů, což bylo kolem 5-té, tak jsme se zastavili na posledním stánku, kde byly větší teleobjektivy. Zkoušel jsem starší 500/4,5 L USM, ale přišlo mi, že buď měl FF nebo BF, případně byl chatrný stativ, protože jsem z něj nedostal jedinou ostrou fotku a to ani při časech kolem 1/1000 s.
Zároveň se tato akce stala poslední pro můj objektiv Canon 400/5,6 L USM, který byl druhý den vyměnen za 300/4 L IS USM, takže nakonec návštěvy této akce nelituji.
Nakonec pár fotek ze ZOO.


Žádné komentáře: